hoping!!

Monday 31 December 2012

An ugly cake for my soul mate sisters..^ ^,

Assalamualaikum..

lewat2 baru nak update blog ne..huhu.. xpalah my invisible readers..hari ne aku nak share pasal experimen aku lagi.. sebelum ne aku ada post pasal DURIAN CREPE kan?..kan?.. x pena baca?.. haha.. ok.. experimen aku tu sebenarnya telah meninggalkan saki baki durian yg tiada sapa nak makan jadi aku pun kononnya merajinkanlah diri membuat satu lagi experimen separuh jadi iaitu..jeng2x..

KEK DURIAN!!


buruk tak buruk tak..haha,,jangan komen2.. at least ada usaha..kan3x.. Aku semberono ja ambi durian tu.. dan dari penasihat iaitu mama aku.. aku campur2kanlah segala macam dan pelbagai ingredients.. jadilah camtu..


First come in mind korang mesti tertanya2 apa kejadah yg aku letak cream betabur semacam tukan.. nampak cam tulisan..huhu..mang tulisan pun.. anyway walaupun huduh xda kena mengena degn tulisan tangan tau..(walaupun sebenarnya memang huduh =='.)
Actually tulisan atau huruf yg aku letak semak2 tu nama MY SISTERS..ala sibling..AFSIA tu nama gabungan kami semua..
adik beradik aku suma pompuan..cumilkan..:P..kami bole kongsi apa2 saja..


nelah adik beradik aku..huhu.. kiut miutkan semua..:p guess who the oldest..mesti  kamu salah teka punya..



yg ne time kitaorang jalan sama2..ramai2..best gila..
Korang ada adik-beradik tak?.. amacam best ke x best.. apa?..slalu gaduh?..besalah tu..tapi air dicincang takkan putus tau..kami slalu gak wrestling tapi itu yg menguatkan ukhuwah sebenarnya..siblings aku actually semua dah pegi jauh cari kehidupan di negeri orang kecuali aku ngan apeng..yg kecik skali tu..masak sendiri pun x mampu..xkan nak cari kehidupan kot..haha.. Aku harap sampai bila2 KAMI akan slalu bersama2.. kunjung-mengunjung di hari raya..ziarah-menziarah..Amin..

Last Words
LOVE ALL OF YOU SISTERS..just want u to know..I did cry when wrote this entry..:( miss all of u already..

-Kalau kawin nanti pastikan aku jadi pengapit ye..haha..-

                                                        ->IzZy<-





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...