hoping!!

Saturday, 29 June 2013

Fairytale

Assalamualaikum..
Post..nak post sesuatu.. fairytale?..apakah?.. actually aku nak cakap yang hidup ne bukan FAIRYTALE.. yelah macm cerita Cinderella.. miskin2 dapat kawin putera.. cerita snow white, jumpa 7 orang stranger kena jaga.. pastu kawin putera..atau cerita puteri beradu... tidur 100 tahun masih ada org suka..hehe..
yup..semua tu cerita tipu tapi cerita macam tulah org selalu harap jadi realiti..hmm..especially perempuan..kan..kan..kan.. (jgn tipu!)..hehe..  apa yang berlaku di dunia telah disusun sebaik-baiknya tapi terpulang pada setiap individu macamana nak jalani.. xda guna berharap pada sesuatu yang amat mustahil untuk terjadi.. sebab kita kemungkinan besar akan terlampau bergantung ngan cerita macam tu sampai2 lupa utk berusaha..last2 menyesal sendiri.. :'(... cuaca pun tak selalu indah kan??.. x selamanya cerah... okay2..better berdiri kalau tengah duduk.. berjalan kalau tengah berdiri..berlari kalau tengah berjalan..pergi kejar..kejar semuanya selagi masih mampu..jgn duduk dan mengkhayal....anda boleh!!!

p/s : x faham?? sory melalut.. ^^,

2 comments:

AiSyA LiEzA said...

hahahhaha... fairytale=novel=movie cinta... ahhahah.. fantasi x sama ngn realiti... :')

InViSiBle IzZy said...

A'ah..thanks datang.. salam kenal.. ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...