hoping!!

Sunday 23 June 2013

Cinta si kura-kura!!

Assalamualaikum..
nampak tak blog aku.nampak tak...haha.. hari ne teringin taip tentang kura-kura...huhu.. yup...Aku dah ada kura-kura!!!.. Siapa yg ada binatang peliharaan angkat tangan..huhu..(mcm nmpk kan)...
Adakah aku pencinta binatang..erm..mungkin..dulu Anne (kakk) pelihara hamster..takut @ geli..haha.. lagipun haiwan tersebut sgt2 dan tersangat2 cergas.. jadi aku ne penakut..huhu dan akhirnya dua ekor hamster tersebut telahpun menemui ajal.. ..
******************************************************************************
 tetiba di suatu pagi ada creatures yang telah dtg ke rumahku (ataupun rumah mamaku --'.).. sebenarnya dorang x datang sendiri dorang naik kreta.., erm..mungkin bukan pandu tapi NAIK..haha..klah...dan ini adalah mereka!!!
tadaa..ini apeng dan ija.. (erm sempena nama aku dan adk aku ..xda idea :P)


okey-okey..tadi nama perempuan..apa ne..apa ne..haha

Ok jgn pening2..aku memang tak tau mana satu jantan atau betina.. gambar di atas adalah rekaan semata-mata..bolehlah dikatakan tanpa kerelaan empunya badan..hehe..

Adik aku apeng dengan c apeng kura-kura..haha..
erm..aku dgn ija?.. ala xda..sebab ija tu garang sgt copy paste akukan.kan nama sama...ija agresif skit..asyik mengamuk (mcm pandai ckp)..haha..
ok..pada sesiapa yg ada binatang peliharaan atau binatang buas atau apa jua jenis binatang.. sayangilah haiwan..hargai ekosistem (ok xda kaitan )..huhu..
Chow dulu..Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...................

>Be Cool<



3 comments:

Tengkubutang said...

errr.. teman suka kura2 kecik j.. klu dh beso teman takott..

InViSiBle IzZy said...

huhu..yang kecik ne pun saya takut..xtaulah kalau dah besar.. thanks lawat.. (^^,)

Lieza Nordin said...

hahahha.. binatang peliharaan saya ialah semut..kekekek :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...